이야기

나의 신조, 나는 누구인가

profkim 2019. 9. 29. 19:24

                                               나의 신조

 

 

나는 인류 역사에서 한번만 존재하는

유일한 사람이며, 일등 인생이며, 역사의 주연 배우이고,

이 세상에서 가장 존귀한 존재로

나만이 할 수 있는 역할을 갖고 있다.

나는 나를 신뢰하고,

나를 사랑하고,

나를 존경한다.

 

 

 

My Creed

To live as the unique person

who’s ever existed in the human history,

As the first-class life,

As the main actor in history,

As the most noble creature in the world.
To perform the role only I can play.


To trust myself,
To love myself.
To respect myself.